Przejdź do treści
Nowa funkcjonalność w SPEKTRUM – dodawanie obiegu w zadaniu obiegowym

Już teraz osoba rejestrująca dokument nie musi wybierać obiegu, można to zrobić na dalszym etapie przetwarzania dokumentu.

Nowości w systemie

Miło nam poinformować o wdrożeniu nowej funkcjonalności w systemie SPEKTRUM – dodanie obiegu z poziomu zadania obiegowego. 

Zdarzają się sytuacje, że na etapie rejestracji dokumentu nie jest możliwe wskazanie właściwego obiegu. Dlatego stworzyliśmy nową możliwość dodania obiegu do obiegu. 

W praktyce wygląda to tak, że osoba rejestrująca dokument wybiera obieg, w którym przekierowuje dokument do osoby, która może zdecydować do jakiego obiegu dokument powinien trafić. 

Rozwiązanie doskonale sprawdza się w firmach produkcyjnych, w których dopiero osoba zarządzająca produkcją posiada wiedzę na temat skierowania dokumentu do właściwych osób w obiegu. 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z naszymi systemami prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl

Zobacz inne wpisy

Obsługa Spektrum
Praca zdalna a obieg dokumentów w pandemii – jak to wygląda w praktyce?

W związku z pandemią koronawirusa wiele firm zadecydowało, że ze względów bezpieczeństwa, wprowadzają system pracy zdalnej – świadczenie usług z domu, czyli poza stałym miejscem jej wykonywania. Dla większości przedsiębiorstw jest to sytuacja nowa, która wymaga przeorganizowania zadań i procedur. Jak przekazywać dokumenty pracownikom świadczącym pracę spoza biura? O organizacji pracy w tym trudnym …

Czytaj
Obsługa Spektrum
Praca zdalna – dostęp do dokumentów firmowych 

Od kwietnia Kodeks Pracy wprowadza pojęcie „pracy zdalnej”, czyli wykonywania obowiązków służbowych w miejscu wskazanym przez pracownika i każdorazowo uzgodnionym z pracodawcą (również w miejscu zamieszkania zatrudnionego). Cechą szczególną zdalnego świadczenia pracy jest wykorzystanie środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość. System elektronicznego obiegu dokumentów SPEKTRUM dzięki temu, że jest systemem online umożliwia dostęp do dokumentów …

Czytaj