Przejdź do treści

Nowa funkcjonalność w SPEKTRUM – dodawanie obiegu w zadaniu obiegowym

Już teraz osoba rejestrująca dokument nie musi wybierać obiegu, można to zrobić na dalszym etapie przetwarzania dokumentu.

Nowości w systemie
dodawanie nowego obiegu

Miło nam poinformować o wdrożeniu nowej funkcjonalności w systemie SPEKTRUM – dodanie obiegu z poziomu zadania obiegowego. 

Zdarzają się sytuacje, że na etapie rejestracji dokumentu nie jest możliwe wskazanie właściwego obiegu. Dlatego stworzyliśmy nową możliwość dodania obiegu do obiegu. 

W praktyce wygląda to tak, że osoba rejestrująca dokument wybiera obieg, w którym przekierowuje dokument do osoby, która może zdecydować do jakiego obiegu dokument powinien trafić. 

Rozwiązanie doskonale sprawdza się w firmach produkcyjnych, w których dopiero osoba zarządzająca produkcją posiada wiedzę na temat skierowania dokumentu do właściwych osób w obiegu. 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z naszymi systemami prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl

Zobacz inne wpisy

praca zdalna
Obsługa Spektrum
Praca zdalna – dostęp do dokumentów firmowych 

Od kwietnia Kodeks Pracy wprowadza pojęcie „pracy zdalnej”, czyli wykonywania obowiązków służbowych w miejscu wskazanym przez pracownika i każdorazowo uzgodnionym z pracodawcą (również w miejscu zamieszkania zatrudnionego). Cechą szczególną zdalnego świadczenia pracy jest wykorzystanie środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość. System elektronicznego obiegu dokumentów SPEKTRUM dzięki temu, że jest systemem online umożliwia dostęp do dokumentów …

Czytaj