Nowa funkcjonalność w SPEKTRUM – dodawanie obiegu w zadaniu obiegowym
Już teraz osoba rejestrująca dokument nie musi wybierać obiegu, można to zrobić na dalszym etapie przetwarzania dokumentu.
Miło nam poinformować o wdrożeniu nowej funkcjonalności w systemie SPEKTRUM – dodanie obiegu z poziomu zadania obiegowego.
Zdarzają się sytuacje, że na etapie rejestracji dokumentu nie jest możliwe wskazanie właściwego obiegu. Dlatego stworzyliśmy nową możliwość dodania obiegu do obiegu.
W praktyce wygląda to tak, że osoba rejestrująca dokument wybiera obieg, w którym przekierowuje dokument do osoby, która może zdecydować do jakiego obiegu dokument powinien trafić.
Rozwiązanie doskonale sprawdza się w firmach produkcyjnych, w których dopiero osoba zarządzająca produkcją posiada wiedzę na temat skierowania dokumentu do właściwych osób w obiegu.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z naszymi systemami prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl.