Przejdź do treści
Nowa funkcjonalność w SPEKTRUM – dodawanie obiegu w zadaniu obiegowym

Już teraz osoba rejestrująca dokument nie musi wybierać obiegu, można to zrobić na dalszym etapie przetwarzania dokumentu.

Nowości w systemie

Miło nam poinformować o wdrożeniu nowej funkcjonalności w systemie SPEKTRUM – dodanie obiegu z poziomu zadania obiegowego. 

Zdarzają się sytuacje, że na etapie rejestracji dokumentu nie jest możliwe wskazanie właściwego obiegu. Dlatego stworzyliśmy nową możliwość dodania obiegu do obiegu. 

W praktyce wygląda to tak, że osoba rejestrująca dokument wybiera obieg, w którym przekierowuje dokument do osoby, która może zdecydować do jakiego obiegu dokument powinien trafić. 

Rozwiązanie doskonale sprawdza się w firmach produkcyjnych, w których dopiero osoba zarządzająca produkcją posiada wiedzę na temat skierowania dokumentu do właściwych osób w obiegu. 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z naszymi systemami prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl

Zobacz inne wpisy

Obsługa Spektrum
Jak automatycznie odbierać e-faktury w SPEKTRUM

Jak automatycznie odbierać e-faktury w SPEKTRUM Aby zautomatyzować proces pobierania e-faktur ze skrzynki mailowej należy: Zdefiniować dostęp do skrzynki pocztowej Dane dostępowe do skrzynki/ek e-mail należy podać u module DOKUMENTY-> USTAWIENIA-> LISTA SKRZYNEK. Utworzyć bufor i nadać uprawnienie użytkownikom Bufor e-mail tworzy się w module DOKUMENTY-> USTAWIENIA-> LISTA BUFORÓW Nazwa -użytkownik tworzy własną nazwę, Skrzynka …

Czytaj
Obsługa Spektrum
Konfiguracja skrzynek mailowych w Spektrum

W Spektrum korzystamy z zewnętrznych skrzynek mailowych do wysyłania powiadomień do użytkowników oraz do importu maili bezpośrednio do programu. Poniżej prezentujemy, gdzie i w jaki sposób wprowadzić informacje o skrzynce pocztowej by uzyskać pełną funkcjonalność z tym związaną. W zależności od dostawcy usługi pocztowej inna jest ścieżka działania oraz dane potrzebne do prawidłowej konfiguracji. W …

Czytaj