Przejdź do treści
Nowa funkcjonalność w SPEKTRUM – dodawanie obiegu w zadaniu obiegowym

Już teraz osoba rejestrująca dokument nie musi wybierać obiegu, można to zrobić na dalszym etapie przetwarzania dokumentu.

Nowości w systemie

Miło nam poinformować o wdrożeniu nowej funkcjonalności w systemie SPEKTRUM – dodanie obiegu z poziomu zadania obiegowego. 

Zdarzają się sytuacje, że na etapie rejestracji dokumentu nie jest możliwe wskazanie właściwego obiegu. Dlatego stworzyliśmy nową możliwość dodania obiegu do obiegu. 

W praktyce wygląda to tak, że osoba rejestrująca dokument wybiera obieg, w którym przekierowuje dokument do osoby, która może zdecydować do jakiego obiegu dokument powinien trafić. 

Rozwiązanie doskonale sprawdza się w firmach produkcyjnych, w których dopiero osoba zarządzająca produkcją posiada wiedzę na temat skierowania dokumentu do właściwych osób w obiegu. 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z naszymi systemami prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl

Zobacz inne wpisy

Obsługa Spektrum
Kontrola merytoryczna dokumentów

Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych jest jednym z etapów procesu księgowania. Jest momentem decyzji o kwalifikacji danego dokumentu w księgach, uzupełnienia brakujących informacji oraz weryfikacji zasadności kosztu. Jak poprawnie opisywać i akceptować kontrolowane dokumenty? Właściwa interpretacja dokumentów księgowych Brak przygotowania dokumentów księgowych pod kątem ich kompletności, zgodności z przepisami oraz zasadności ujęcia w księgach, naraża przedsiębiorcę …

Czytaj
Obsługa Spektrum
Czas pracy – ewidencja czasu pracy pracowników

Ewidencja czasu pracy – czy jest konieczna? Tak. To jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Ewidencja czasu pracy pracowników prowadzona jest po to, by odpowiednio ustalić wynagrodzenie pracownika oraz by nie doszło do naruszenia praw pracownika (np. jego prawa do odpoczynku). Prowadzenie takiej ewidencji jest wymagane przez Kodeks Pracy (Art. 149. § 1), a dokumentem, który …

Czytaj