Przejdź do treści
Sposób na nieterminowe płatności 

Znowu zapłaciłeś fakturę po terminie płatności? Twój kontrahent po raz kolejny musiał się upomnieć o płatność? Dokument zawieruszył się na biurku Twojego Pracownika? Księgowa nie wiedziała o fakturze do zapłaty? Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco przeczytaj artykuł poniżej. Elektroniczny system obiegu dokumentów SPEKTRUM pozwala na kontrolę dokumentów na każdym etapie akceptacji wewnętrznej. Po …

Obsługa Spektrum

Znowu zapłaciłeś fakturę po terminie płatności? Twój kontrahent po raz kolejny musiał się upomnieć o płatność? Dokument zawieruszył się na biurku Twojego Pracownika? Księgowa nie wiedziała o fakturze do zapłaty? Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco przeczytaj artykuł poniżej.  

Elektroniczny system obiegu dokumentów SPEKTRUM pozwala na kontrolę dokumentów na każdym etapie akceptacji wewnętrznej. Po zarejestrowaniu dokumentu w systemie możesz na bieżąco śledzić “w czyich rękach” jest dokument i jeśli zaistnieje taka konieczność monitować wykonanie zadań na dokumencie. Niezależnie od przepływu zadań obiegowych można wylistować dokumenty do zapłaty, sprawdzić kontrahentów na tak zwanej Białej Liście Podatników VAT oraz przygotować zestawienia dokumentów do płatności. Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z systemem prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl

Zobacz inne wpisy

Obsługa Spektrum
Kontrola merytoryczna dokumentów

Merytoryczna kontrola dokumentów księgowych jest jednym z etapów procesu księgowania. Jest momentem decyzji o kwalifikacji danego dokumentu w księgach, uzupełnienia brakujących informacji oraz weryfikacji zasadności kosztu. Jak poprawnie opisywać i akceptować kontrolowane dokumenty? Właściwa interpretacja dokumentów księgowych Brak przygotowania dokumentów księgowych pod kątem ich kompletności, zgodności z przepisami oraz zasadności ujęcia w księgach, naraża przedsiębiorcę …

Czytaj
Obsługa Spektrum
Praca zdalna a obieg dokumentów w pandemii – jak to wygląda w praktyce?

W związku z pandemią koronawirusa wiele firm zadecydowało, że ze względów bezpieczeństwa, wprowadzają system pracy zdalnej – świadczenie usług z domu, czyli poza stałym miejscem jej wykonywania. Dla większości przedsiębiorstw jest to sytuacja nowa, która wymaga przeorganizowania zadań i procedur. Jak przekazywać dokumenty pracownikom świadczącym pracę spoza biura? O organizacji pracy w tym trudnym …

Czytaj