Przejdź do treści

Rozwiązywanie problemów w Spektrum?

Jak wysłać zgłoszenie, by jego obsługa była jak najszybsza? Aby ułatwić komunikację naszych klientów z Zespołem wprowadziliśmy nowy sposób zgłaszania błędów i uwag, dzięki któremu klienci będą mogli zrobić to automatycznie. Klient zostanie poproszony o wypełnienie krótkiego formularza, a nam pozwoli to przyspieszyć diagnozę i naprawę problemu. Wystarczy kliknąć link o nazwie „Formularz zgłoszenia”, który …

Obsługa Spektrum
rozwiązywanie problemów

Jak wysłać zgłoszenie, by jego obsługa była jak najszybsza?

Aby ułatwić komunikację naszych klientów z Zespołem wprowadziliśmy nowy sposób zgłaszania błędów i uwag, dzięki któremu klienci będą mogli zrobić to automatycznie. Klient zostanie poproszony o wypełnienie krótkiego formularza, a nam pozwoli to przyspieszyć diagnozę i naprawę problemu.

Wystarczy kliknąć link o nazwie „Formularz zgłoszenia”, który znajduje się w stopce Spektrum po zalogowaniu obok linków „O programie” oraz „Informacji o wersji systemu”. 

Klikając na adres helpdesk@netzdata.pl otworzymy wstępnie wypełniony formularz w programie pocztowym. Drugim rozwiązaniem jest skopiowanie wyświetlonych danych do programu pocztowego, wypełnienie formularza i wysłanie go na adres helpdesk@netzdata.pl z Tematem: Spektrum zgłoszenie.

Zobacz inne wpisy

grupowanie kontrahentów
Obsługa Spektrum
Grupowanie kontrahentów w SPEKTRUM

W bazie kontrahentów SPEKTRUM istnieje możliwość podzielenia kontrahentów na: grupy oraz wskazanie typu kontrahenta, a także nadanie etykiet własnych. Grupy kontrahentów należy zdefiniować w zakładce KONTRAHENCI -> USTAWIENIA -> ZARZĄDZANIE GRUPAMI. Grupy mogą służyć np. do przypisania kontrahentów odpowiedniemu działowi, handlowcowi, czy określeniu innych parametrów. Definiując Grupę kontrahentów należy wskazać kolor czcionki. Na liście kontrahentów …

Czytaj