Rozwiązywanie problemów w Spektrum?
Jak wysłać zgłoszenie, by jego obsługa była jak najszybsza? Aby ułatwić komunikację naszych klientów z Zespołem wprowadziliśmy nowy sposób zgłaszania błędów i uwag, dzięki któremu klienci będą mogli zrobić to automatycznie. Klient zostanie poproszony o wypełnienie krótkiego formularza, a nam pozwoli to przyspieszyć diagnozę i naprawę problemu. Wystarczy kliknąć link o nazwie „Formularz zgłoszenia”, który …
Jak wysłać zgłoszenie, by jego obsługa była jak najszybsza?
Aby ułatwić komunikację naszych klientów z Zespołem wprowadziliśmy nowy sposób zgłaszania błędów i uwag, dzięki któremu klienci będą mogli zrobić to automatycznie. Klient zostanie poproszony o wypełnienie krótkiego formularza, a nam pozwoli to przyspieszyć diagnozę i naprawę problemu.
Wystarczy kliknąć link o nazwie „Formularz zgłoszenia”, który znajduje się w stopce Spektrum po zalogowaniu obok linków „O programie” oraz „Informacji o wersji systemu”.
Klikając na adres helpdesk@netzdata.pl otworzymy wstępnie wypełniony formularz w programie pocztowym. Drugim rozwiązaniem jest skopiowanie wyświetlonych danych do programu pocztowego, wypełnienie formularza i wysłanie go na adres helpdesk@netzdata.pl z Tematem: Spektrum zgłoszenie.